Publicat în Dana Pătraşcu

Muzei mele








Îmi spui pentru a mia oară
că ne-am născut ca să răzbim,
pe noi nimic nu ne doboară
atâta vreme cât iubim?

Că nu există nu se poate,
că nu e loc și timp de stat,
că vin și zorii peste noapte
chiar dacă nu i-am descifrat?

Îmi spui din nou că suntem unul
și încă suntem amândoi,
că regele a-nvins nebunul
care se pierdea între noi?

Că nu există loc sub soare
în care să nu-ți amintești
că-ți sunt cu un sărut datoare
și-n tine-ai să mă răstignești?

Îmi spui că iei cu tine vina
de a-mi dărui doar un cuvânt,
eu să îi caut rădăcina
să îl transform în tot ce sunt?

Autor:

De-atâtea ori m-am simţit o nălucă Înveşmântată-n arşiţă şi ger Încât, din suflet, lacrima-mi usucă, Doar versul care pot să-l mai ofer. De-atâtea ori mi-am parfumat veşmântul Pe norii mei, numai ai mei de-o viaţă Încât, acum, când dăruiesc cuvântul Mă-mbogăţesc cu încă o speranţă.

Lasă un comentariu